Perlu tutup sahaja blogtu?!

Bismillahirrahmanirrahim

kenapa lama tak menulis?

saya tiada masa, tiada idea, tiada cerita.

habis kenapa tak tutup sahaja blog?

saya diam, tiada jawapan.

2007-2011, kini usianya kian masuk ke 2012.

apa jadi kepada penulisnya?

kenapa tak tutup sahaja?

menganggu sungguh soalan ini.

susah lagi jawapannya daripada soalan test master saya.

sampai bila saya mahu teruskan?

saya tiada jawapan masa kini.

nantilah, saya tulis lagi.

senang sahaja berjanji.

tapi yang pasti,

saya belum bersedia untuk tutup lagi.🙂

tunggu sahaja teman-teman..

2 thoughts on “Perlu tutup sahaja blogtu?!

  1. Assalamualaikum wbt
    Jika berasa blog kita banyak tulisan yang memberi kebaikan, kekal kan saja.
    Ia sumber jariah kita.. ^^
    p/s: Lama tak bertegur sapa bertukar cerita

    • Wa’alaikummussalam wbt, sahabat lama, bagaimana keadaannya sekarang? Insya-allah masih rasa keperluannya dengan blog, doakan moga penulisnya sentiasa istiqamah.
      p/s : tunggu masa bersua muka, lebih senang bercerita.🙂

Leave a Reply

