Menghitung hari tua

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdullillah

29 NOV

Sedar tidak sedar hari ini telah sampai lagi hari lahir saya. Pantas waktu berlalu, yang pasti saya semakin tua. Setiap amalan sepanjang usia saya dipinjamkan pasti akan dihisab di akhirat kelak. Muhasabah diri.

Ya ALLAH, please forgive me for the wrong I’ve done

Ya Rabb, give me another chance to prove that I can pass

Please guide me and protect me along the straight path

Ya ALLAH, the only Mighty can grand me the heaven,  insya-allah.

Ameen.




Hadiah hari lahir saya, taklifan baru yang perlu saya jaga, sekolah baru saya.

 

3 thoughts on “Menghitung hari tua

  1. eidul milad ya ukhti habibati..

    kredit takdak nak wish.. hehe.

    “hidup terlalu singkat untuk dibazirkan dalam kekerdilan”

    semoga enti terus terusan dalam redhaNya, dan diberikan kekuatan untuk melayari hidup sebagai khalifah Allah.

  2. salam….sanah helwah cgu, truskan perjuangan mendidik utk melahirkan generasi murabbi, nnti bwk anak2 murid cgu dtg ziarah smbil belajar kat sarawak ni…hehe

Leave a Reply

