Pulang seketika

Bismilahiirrahmanirrahim

ALHAMDULLILAH

kapal terbang yang membawa saya
‘Nis, lepas je selesai urusan terus bertolak ke klia’ mesej dari along saya terima berkali-kali.

‘Jangan lupa bawak balik tiket dan tak perlu bawak barang banyak-banyak’ kali ini mesej dari angah pula yang menyusul.

‘Sampai pukul berapa nanti?’ mesej ringkas dari kak yoe yang sememangnya pentingkan masa.

‘Kak hanis balik cepat, ada cerita best’ mesej adik yang mengujakan saya.

Kali ini kepulangan saya sememangnya membawa misi penting urusan keluarga yang harus dilaksanakan. Alhamdullilah, syukur punya kakak-kakak dan adik yang membantu menguruskan kepulangan saya kali ini. Terima kasih along yang menolong mem’booking’ tiket, angah yang merancang jadual cuti, kak yoe yang menaja penuh tiket saya untuk kali ini dan adik yang tidak jemu-jemu menjamukan cerita-cerita yang menuntut saya pulang segera ke rumah. Nantikan kepulangan yang paling jauh dari perantauan.🙂

Leave a Reply

