Selamat Bergraduasi

Bismillahirrahmanirrahim

ALHAMDULLILAH

Saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan tahniah dan selamat bergraduasi kepada semua graduan UPSI. Semoga segala penat jerih kalian dalam mencari ilmu di UPSI dapat digunakan sepenuhnya apabila berada di alam pekerjaan. Saya yakin alam pekerjaan menjanjikan cabaran yang lebih mencabar selaku pendidik anak bangsa. Ramai diantara kita yang boleh mengajar tapi sebilangan sahaja yang mampu untuk mendidik untuk memanusiakan manusia. Moga kalian terus sukses dalam profesion perguruan. Ameen.

3151124439_47cf74202e

‘Transform with knowledge’

Mahasiswa Kebajikan

NUR AQILAH HANIS BT MOHD YUSOFF

Exco Akademik & Kerjaya

Majlis Perwakilan Pelajar 08/09

p/s : Gembira saya melihat senior-senior yang bergraduat, apabila seorang mereka bergraduat mereka punya peluang untuk lahirkan ramai lagi bakal graduan hasil dari didikan mereka kelak. ameen. thanks bonda, saranan yang baik untuk saya memilih menjadi bakal cikgu biarpun masih lagi terkesan setiap kali melihat surat tawaran menolak peluang yang datang melanjutkan pelajaran dalam bidang perubatan dahulunya. :).

2 thoughts on “Selamat Bergraduasi

  1. Assalamualaikum

    Semoga sihat dan ceria. Saya akan datang pada tarikh tersebut sekiranya program tidak ditangguhkan atau saya tidak ada halangan. Maklum saja pada masa sekarang wabak H1N1 sedang menular. Semoga kita terhindar dari wabak tersebut.

Leave a Reply

