Watikah diterima

cimg1404

Barisan ahli Majlis Perwakilan Pelajar UPSI sesi 2008/2009

Bismillahirrahmanirrahim

ALHAMDULLILAH

Baru hari ini saya melihat semula watikah yang diterima semalam. 8 November 2008. Saya menerima taklifan secara rasmi sebagai “Exco Akademik & Kerjaya” ahli Majlis Perwakilan Pelajar bagi sesi 2008/2009. Majlis yang berlangsung semalam cukup pantas dan tersusun.

Suasana hujan mengiringi sepanjang berlangsungnya majlis. Saya menerima beberapa panggilan dek kerana kelewatan tersekat di dalam hujan. Ketibaan saya dan 2 orang lagi sahabat  sedikit lambat sehinggakan majlis bermula terlebih dahulu.

Ikrar dilafazkan.  Yang pastinya tangan saya menggeletar ketika mengangkat ikrar.  Mandat itu diterima. Tangan-tangan yang mengundi saya menuntut haknya untuk dipenuhi biarpun dimana posisi saya. Tidak seharusnya amanah itu dikhianati. Maka, dengan kapasiti yang ada, saya akan teruskan. Dalam tempoh perkhidmatan saya nanti, sukar saya gambarkan perjalanannya. Moga saya diberi kekuatan olehNYA untuk terus menggalas amanah ini. Ayuh, teruskan bersuara bersama saya!

Mahasiswa Pemacu Perubahan

NUR AQILAH HANIS BT MOHD YUSOFF

3 thoughts on “Watikah diterima

  1. salamun ‘alaik..

    tahniah dan takziah atas jawatan yang dipegang..

    ingatlah bahawa perjuangan yang dipacu itu bukan untuk mengejar populariti mahupun mengharapkan balasan..

    moga terus thabat di jalanNya..

    salam ukhuwah dari selatan

    siiru ‘ala barakatillah

Leave a Reply

